reklama

Terapia klávesnicou

Sem môžem napísať maximálne 4000 znakov. Môžem sa pokúsiť nimi vyjadriť svoje emócie. Napríklad. Moje emócie by sa mi ale momentálne najlepšie vyjadrovali v nejakej útulnej zvukotesnej čalúnenej izbičke. Predstavujem si ju čerevnú a plyšovú. Ako brucho plyšového macíka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Som nahnevaná sama na seba, že sa nedokážem ovládať a v bode "B", ktorý viem veľmi presne definovať, kedy nastal, neukončím rozhovor, čo vedie priamo do čiernej diery. Nie, ja proste potrebujem vykročiť v ústerty bodu "C", plačom sa prepracovať až k téme "T", za ktorou v slzavom údoí dobrovoľne nastavím tvár vykoledovanovej facke "F". A potom sa nahlas čudujem, aj keď ma reakcia nijako neprekvapila, pokračujem fňukaním a ľutovaním sa a nakoniec ostane už len trápny pocit s hluchým mobilom v ruke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A najviac ma na týchto situáciách mrzí to, že ti tým dávam do ruky úžasnú barličku ako celý rozhovor upriamiť už len na moje správanie, na nevhodnosť mojich otázok a reakcií a ty môžeš začať kázať a poučovať, opovrhovať, hrať sa na nezainteresovaného, dospelého, rozvážneho. A pomaly vlastne aj zabudnem, o čom ten pôvodný rozhovor mal byť.

Ako vidíš, skúšam začať od seba, práve som si vysypala popol na vlastnú hlavu... Už len niečo rozbiť, do niečoho kopnúť, pár minút boxu, šťavnato zahrešiť a som opäť vyrovnaná žena.

A aby v tom bolo jasno, popol na mojej hlave neodstránil maslo z tej tvojej...

Michala Lukáčová

Michala Lukáčová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je lepšie byť nenávidení za to, čo sme ako byť milovaní za to, čím nie sme. Zoznam autorových rubrík:  Frflem, kritizujem, nadávamJe mi do smiechu:)trápim sa :(SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu