reklama

Smola na päte

Mňa dnes opäť okradli, uplynul asi mesiac, keď som prišla v potravinách o peňaženku, dnes som našla rozbité sklo na aute a celá taška spod sedadla bola fuč. Dovolím si tvrdiť, že to už zažil snáď každý a predstava blokovania kreditiek, SIM kariet, vybavovanie nových dokladov, autoservis verzus poisťovňa, hľadanie stratených informácií, to by nejeden z nás radšej prišiel o nejakú hotovosť, nie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Zlodej pokazil deň mne a ja som to poslala ďalej. Potrebovala som niekoho, kto odnesie auto do servisu alebo ostane so synom. Sestre ďakujem za veľmi rýchlu pomoc, aj za vypratanie zvyškov črepín. Potrebovala som niekoho, kto mi na internete vyhľadá číslo na call centrum mojej poisťovne a pošle mi číslo môjho účtu, ktoré si nepamätám. Radko, ďakujem, ušetril si mi cenné minúty. Potrebovala som niekoho, kto rýchlo zablokuje SIM kartu služobného mobilu, ktorého číslo som si za krátky jeden týždeň ani nestihla zapamätať. Oci, veľká vďaka. Potrebovala som niekoho, kto sa zahrá s Andrejkom, kým ja budem telefonovať a riešiť. Zorka, ďakujem, že si Andrejko vďaka tebe asi ani neuvedomil, že je niečo v neporiadku. Keďže som ostala bez peňazí, dokladov a kreditky, potrebovala som niekoho, kto ma založí, nech mám aspoň na kolky na polícii. A potrebovala som náhradné auto. Za oboje, mami, ďakujem, požičané vrátim. Keďže každý môj deň podlieha prísnemu plánu a "timingu", aby som stihla prácu, syna, nákupy, domácnosť, zábavu, potrebovala som niekoho, kto mi poradí, kedy a ako najefektívnejšie vybavím nové doklady. Musím sa teda poďakovať aj Števovi, vďaka ktorému budem možno zajtra držať v ruke nový občiansky a vodičák. Nesmiem vynechať ani známu - pani Vajdovú z mojej zdravotnej poisťovne, ktorá mi v piatok prinesie nové preukazy poistenca pre mňa i pre drobca (akosi bez byrokracie, snáď aj potrebnej). A keď som sa pred 19,00 vracala konečne domov, potrebovala som to len pustiť von a nakoniec sa na tom zasmiať. Feri, to je jasná voľba, nesklamal ani dnes (napriek svojej chorobe), takže vďaka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A bez toho, aby som tú situáciu takto opísala, by som asi ani neprišla na to, aké mám ja šťastie, že mám okolo seba toľko ľudí ochotných pomôcť v nešťastí. Stálo ma to pár minút z paušálu, pár stovák, pár hlbokých nádychov, ale za pár týždňov si ani nespomeniem. A preto som zmenila nadpis z pôvodného "Smola, čo sa lepí na päty" na "Smola na päte", lebo na tú druhú pätu sa mi lepia samí skvelí ľudia, zdravie, láska a radosť zo života, ktorý musí niekedy aj zabolieť. Lebo bez toho zlého, to dobré ani nevnímame.

Michala Lukáčová

Michala Lukáčová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je lepšie byť nenávidení za to, čo sme ako byť milovaní za to, čím nie sme. Zoznam autorových rubrík:  Frflem, kritizujem, nadávamJe mi do smiechu:)trápim sa :(SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu