reklama

Hornbach, s nami to zvládnete!

Zvládnete, ale jedincom s vysokým krvným tlakom sa to vraj neodporúča riskovať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Deň 1, nedeľa

S manželom a malým 3,5 mesačným synom sme sa vybrali do košickej predajne HORNBACH, aby sme objednali (už vopred vybraný) tovar a uzavreli zmluvu o nákupe na splátky.  Keď sme prišli na oddelenie stavebnín, nebola tam ani noha, čo nám pracovníčka zákazníckeho servisu odôvodnila tým, že je obed a navrhla nám, aby sme sa išli poprechádzať po predajnej ploche stavebnín a niekoho si tam odchytiť. Odchytenú obeť máme poprosiť, aby nám vyplnila tzv. „zoznam položiek“, ktorý potrebujeme k nákupu na splátky. Prečo pracovníčka zákazníckeho servisu nešla na pochôdzku sama, prečo nepoužila služobné hlásenie, to neviem, ale takýchto otázok bez odpovedí bude viac. „Príjemne“ sme sa teda asi 20 minút prechádzali s kočíkom po stavebninách a naozaj! Našli sme si a odchytili svojho predavača v pruhovanej košeli, dokonca nám vyplnil zoznam a my s úsmevom na tvári, poďho na oddelenie finančného servisu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pani, ktorá tam pracovala bola síce veľmi milá a ochotná, ale nám by postačil aj niekto menej familiárny, no so znalosťami úverového produktu, o ktorý sme žiadali. Pani totiž nechala manžela podpísať sa na moju žiadosť ako spolužiadateľa/ručiteľa i keď aj on sám bral úver (museli sme totiž celý nákup rozdeliť na 2 úvery) a to bolo v rozpore so všeobecnými podmienkami úverovania. Po odfaxovaní všetkých vyplnených žiadostí a tlačív, čo nám trvalo minimálne pol hodinu prišla zamietavá odpoveď z centrály. Dôvodom bol fakt, že žiadateľ o úver nemôže byť zároveň ručiteľom na druhý úver. Tým pádom som sa na predajňu musela poobede vrátiť ešte raz aj s novým ručiteľom a absolvovať všetko to vypisovanie a faxovanie znova. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na centre služieb zákazníkom sme strávili ešte hodinu a pol, lebo tam opäť nebol kompetentný zamestnanec, ktorý by vypísal „zákazkový list“. Keď sa už konečne niekto podujal, vyplávala na povrch zaujímavá skutočnosť a teda, že tovar, ktorý nám na stavebninách predavač napísal do „zoznamu položiek“ nie je v požadovanom množstve na sklade. Samozrejme predavač na stavebninách nám potvrdil, že k dispozícii je; bola to naša základná požiadavka na zámkovú dlažbu - aby bola na sklade.

 Ja som po tejto informácii radšej opustila predajňu, lebo by som tam asi explodovala a išla som nakŕmiť syna do auta na parkovisko. To, že som musela absolvovať menší striptíz, keďže som mala absolútne nevhodné šaty na dojčenie, ma pri tom adrenalíne už ani nevzrušovalo. Vrátime sa späť, manžel zisťuje, kedy teda tovar na sklade bude a dojednáva dopravu. Tovar by mal prísť v stredu (ale nikto to nemôže garantovať) a v stredu by nám ho aj mali doniesť. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Deň 2, pondelok

Manžel už odcestoval za prácou, ostávam na to sama. Zamestnankyňa zákazníckeho servisu ma kontaktuje, že dlažba príde až v piatok, takže pôvodne dojednaná doprava na stredu neplatí a tovar nám dovezú v piatok. Súhlasím a dohodneme sa, že v piatok mi telefonicky oznámia, kedy presne tovar príde, aby som bola doma. 

Deň 3, piatok

Je už 14,30 a keďže mi ešte nikto z HORNBACHu nevolal, volám ja. Prekvapivo sa dozvedám, že nemáme objednanú dopravu. Neviem potom, čo znamená objednávka dopravy s pečiatkou a dvoma podpismi, čo držím v ruke. Zamestnankyni vysvetľujem, že som sama doma s dieťaťom, mám tu na stavbe 3 robotníkov, ktorí dnes čakajú, že vyložia tovar, nech teda dopravu zariadi. Za pár minút mi zavolá a oznámi mi, že šofér príde medzi 17,00 a 18,00. Je 18,30 a ticho pred búrkou. Nikto mi nevolá, robotníci sú už nervózni (zvyčajne končia o 17,00) a chcú ísť domov. Opäť volám ja. S kľudom angličana mi pani na druhom konci oznámi, že šofér bude hodinu meškať. Majster odviezol robotníkov domov, neboli ochotní čakať ďalšiu hodinu na daždi a sám sa vracia, aby mal kto vyložiť tovar. Lebo, keď si zaplatíte dopravu, tak je snáď jasné, že ste si nezaplatili aj výkladku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O 19,30 mi volá šofér osobne, že do pol hodiny príde a informuje ma, že za mňa zaplatil 2.400 SKK za palety, lebo inak by nemohol s tovarom odísť. Čoooooo?! Prečo nám nikto v HORNBACHu nepovedal, že existuje nejaká záloha a že sa platí vopred? Času sme tam s tým tímom snov strávili viac než dosť. Bola to naozaj náhoda, že som mala pri sebe v ten večer dostatočnú hotovosť a mala som z čoho vyplatiť ochotnému šoférovi (ten nebol z HORNBACHu, ale z nejakej subdodávateľskej firmy) okrem prepravného aj tú zálohu, inak by som musela o ôsmej večer ešte sadnúť aj so synom do auta a úsť do bankomatu. 

Čo dodať na záver? Neschopní a nekompetentní zamestnanci, chýbajúce alebo úplne zle nastavené business procesy, zlá logistika, paródia na zamestnanecký servis. Rozhodla som sa, že nebudem ticho a napíšem sťažnosť na oddelenie, ktoré to má v popise práce. Svoju sťažnosť som poslala na centrálu do Bratislavy (HORNBACH - Baumarkt SK, s.r.o., Galvaniho 9, 82104 BA) a poslala som ju aj elektronicky cez formulár na web stránke. Odpoveď, stanovisko, ospravedlnenie... Nikto sa neozval, zamestnanci HORNBACHu sú naozaj veľmi jednotní v presadzovaní svojej firemnej kultúry. 

Ešte nám ostáva postaviť plot, už teraz sa teším, čo vyvedie konkurencia....

 A tu je happy end: http://michalalukacova.blog.sme.sk/c/133656/Kauza-Hornbach-II-cast.html

Michala Lukáčová

Michala Lukáčová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je lepšie byť nenávidení za to, čo sme ako byť milovaní za to, čím nie sme. Zoznam autorových rubrík:  Frflem, kritizujem, nadávamJe mi do smiechu:)trápim sa :(SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu